Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri |
Zorunlu Dersler |
S.No |
Ders Adı |
Program Öğrenme Çıktıları |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | T | % |
---|
1 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ II | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 95 | 90.48 |
3 |
MESLEKİ İNGİLİZCE I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
MESLEKİ İNGİLİZCE-II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
SOSYALSORUMLULUK VE ETİK | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 81 | 77.14 |
6 |
TÜRK DİLİ I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
TÜRK DİLİ II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
HAVACILIK İÇİN FİZİK | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 102 | 97.14 |
9 |
HAVACILIK İÇİN MATEMATİK | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 84 | 80.00 |
10 |
EMNİYET YÖNETİM SİSTEMİ | 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 64 | 60.95 |
11 |
PPL HUMAN PERFORMANCE AND LIMITATION | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
12 |
PPL METEOROLOGY | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
13 |
PPL AIR LAW | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
14 |
PPL OPERATION PROCEDURES | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
15 |
PPL FLIGHT TRAINING ON SIMULATOR | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
16 |
PPL SEYRÜSEFER | 4 | 3 | 4 | 0 | 3 | 2 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 23.81 |
17 |
PPL UÇUŞ PRENSIPLERI | 3 | 3 | 3 | 0 | 4 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21 | 20.00 |
18 |
PPL HAVA ARACI GENEL BILGISI | 3 | 3 | 4 | 0 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 21.90 |
19 |
PPL UÇUŞ EĞITIMI | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 13.33 |
20 |
PPL VFR HABERLEŞME | 2 | 1 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 16.19 |
21 |
PPL UÇUŞ PERFORMANSI VE PLANLAMASI | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | 17.14 |
22 |
ATPL İNSAN PERFORMANSI VE LIMITLER | 4 | 3 | 5 | 0 | 3 | 4 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 26 | 24.76 |
23 |
PILOT IN COMMAND FLIGHTS II | 3 | 4 | 3 | 0 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 23 | 21.90 |
24 |
PLANNING OF VFR NAVIGATION FLIGHT II | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 16.19 |
25 |
NIGHT VISUAL FLIGHT TRAINING ON AIRPLANE | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 19.05 |
26 |
ATPL METEOROLOGY II | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 19.05 |
27 |
UÇUŞ UYGULAMA EĞİTİMİ I | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 60 | 57.14 |
28 |
ATPL GENERAL NAVIGATION | 4 | 3 | 4 | 0 | 3 | 2 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 25 | 23.81 |
29 |
SİMÜLATÖRDE GECE GÖREREK UÇUŞ ŞARTLARI EĞİTİMİ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
30 |
VFR SEYRÜSEFER UÇUŞ PLANLAMASI I | 2 | 3 | 2 | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 16.19 |
31 |
ATPL HAVA HUKUKU | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 | 18.10 |
32 |
ATPL UÇUŞ PLANLAMA VE UÇUŞ TAKİP | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 5 | 3 | 75 | 71.43 |
33 |
ATPL UÇUŞ ALETLERİ | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 74 | 70.48 |
34 |
ATPL IFR HABERLEŞME USULLERİ | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 64 | 60.95 |
35 |
ATPL RADYO SEYRÜSEFER | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 68 | 64.76 |
36 |
ATPL METEOROLOJİ I | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 19.05 |
37 |
AERODİNAMİK | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 31 | 29.52 |
38 |
ATPL HAVA HUKUKU | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 63 | 60.00 |
39 |
GECE GÖREREK UÇUŞ ŞARTLARI EĞİTİMİ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 42 | 40.00 |
40 |
ATPL UÇAK GENEL BİLGİSİ | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 62 | 59.05 |
41 |
ATPL UÇUŞ PERFORMANSI | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 63 | 60.00 |
42 |
GECE GÖREREK ŞARTLAR UYGULAMA EĞİTİMİ | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 59 | 56.19 |
43 |
PIC UÇUŞU UYGULAMA EĞİTİMİ I | 3 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 70 | 66.67 |
44 |
PIC UÇUŞU UYGULAMA EĞİTİMİ II | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 2 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 71 | 67.62 |
45 |
ATPL METEOROLOJİ | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 57 | 54.29 |
46 |
ATPL KÜTLE VE DENGE | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 71 | 67.62 |
47 |
ATPL İŞLETME VE OPERASYON USULLERİ | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 70 | 66.67 |
48 |
ATPL UÇUŞ PRENSİPLERİ | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 59 | 56.19 |
49 |
ALETLİ UÇUŞ PROSEDÜRLERİ VE UYGULAMA EĞİTİMİ SİMÜLASYON | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 4 | 4 | 62 | 59.05 |
50 |
ATPL UÇUŞ ALET BİLGİSİ | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 70 | 66.67 |
51 |
ATPL IFR HABERLEŞME USULLERİ | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 65 | 61.90 |
52 |
ALETLİ UÇUŞ UYGULAMA EĞİTİMİ | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 71 | 67.62 |
53 |
ÇOK MOTOR SINIFI UÇAK BİLGİSİ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 46 | 43.81 |
54 |
ATPL RADYO SEYRÜSEFER | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 68 | 64.76 |
55 |
PIC UÇUŞU UYGULAMA EĞİTİMİ III | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 63 | 60.00 |
56 |
EKİP KAYNAK YÖNETİMİ II | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 89 | 84.76 |
57 |
ATPL İNSAN PERFORMANSI VE LİMİTLERİ | 4 | 3 | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 2 | 5 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 82 | 78.10 |
58 |
PIC UÇUŞU UYGULAMA EĞİTİMİ IV | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 36 | 34.29 |
59 |
MEP STANDART OPERASYON USULLERİ | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 50 | 47.62 |
60 |
ATPL GENEL SEYRÜSEFER | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 72 | 68.57 |
61 |
ÇOK MOTOR UÇUŞ UYGULAMA EĞİTİMİ | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 62 | 59.05 |
62 |
ATPL UÇUŞ PLANLAMA VE TAKİBİ | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 5 | 3 | 75 | 71.43 |
63 |
ATPL VFR HABERLEŞME USULLERİ | 2 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 63 | 60.00 |
64 |
UÇUŞ UYGULAMA EĞİTİMİ | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 52 | 49.52 |
65 |
ÇOK MOTORLU ALETLİ UÇUŞ UYGULAMA EĞİTİMİ | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 67 | 63.81 |
İlişkili Ders Sayısı / 65 | 60 | 60 | 60 | 45 | 60 | 60 | 60 | 60 | 43 | 44 | 44 | 43 | 44 | 44 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | - | - |
İlişki Ağırlığı | 164 | 164 | 185 | 150 | 179 | 171 | 178 | 199 | 130 | 132 | 136 | 125 | 135 | 145 | 136 | 138 | 131 | 126 | 133 | 142 | 136 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |
Bölüm Seçmeli Dersler |
S.No |
Ders Adı |
Program Öğrenme Çıktıları |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | T | % |
---|
1 |
HAVACILIK TARİHİ | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 55 | 52.38 |
2 |
SİVİL HAVACILIĞA GİRİŞ | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 84 | 80.00 |
3 |
AIRCRAFT ACCIDENTS AND INCIDENTS | 3 | 3 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | 17.14 |
4 |
HAVACILIK ÇİZELGELERİ | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 50 | 47.62 |
İlişkili Ders Sayısı / 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | - | - |
İlişki Ağırlığı | 11 | 12 | 10 | 6 | 12 | 13 | 12 | 13 | 7 | 7 | 7 | 9 | 10 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 11 | 10 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |
Fakülte Seçmeli Dersler |
S.No |
Ders Adı |
Program Öğrenme Çıktıları |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | T | % |
---|
1 |
İŞLETİM SİSTEMİNE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
ÇOK ÖLÇÜTLÜ KARAR VERME | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 6.67 |
3 |
NÜMERİK ANALİZ | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 4.76 |
İlişkili Ders Sayısı / 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | - |
İlişki Ağırlığı | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |