Türkçe

12960 İŞLETME (İNGİLİZCE)(DOK) - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536T%
1 STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT34453434445445455554445555544533555515686.67
2 İŞLETME POLİTİKALARI VE STRATEJİK YÖNETİMİ44445543444444544444344444544544444414781.67
3 İLERİ FİNANSAL YÖNETİM44444444444444444444444444444444444414480.00
4 DOCTORAL THESIS PROPOSAL34435534455344554345534454455444555415284.44
5 DOKTORA TEZİ-134443344434353444355445543554443454514480.00
6 DOKTORA TEZİ-243553434534455443534345434535545444414681.11
7 DOKTORA TEZİ-334434444534544344354444553444553444514580.56
8 DOKTORA TEZİ-434434353354435444445344553444544454414480.00
9 DOKTORA YETERLİK53554435554453543545345454434543543415083.33
10 SEMINAR COURSE555555555555555555555555555555555555180100.00
11 SOSYAL BİLİMLER VE ETİKTE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ44455555444444445445544444454444545515686.67
İlişkili Ders Sayısı / 11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111--
İlişki Ağırlığı414347464546434547454744474647474545475043444949494349464751454249494749--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536T%
1 ORGANIZATIONAL CONFLICT MANAGEMENT43424333545354454543544544545534345414580.56
2 MULTIVARIATE DATA ANALYSIS AND DECISION MAKING METHODS55335554443445443554545544545444555415686.67
3 İLERİ MUHASEBE VE DENETİM54555555445455454544454454455545545516591.67
4 BEHAVIORAL FINANCE43434523543342444342333444352343334312468.89
5 TÜKETİCİ PSİKOLOJİSİ VE PAZARLAMA55555555555555555545555555555555555517999.44
6 ADVENCED MARKETING RESEARCHES44344433334333443344334444433444444413072.22
7 MANAGAMENT AND ORGANIZATION THEORIES44543454433453444345345554434534555314681.11
İlişkili Ders Sayısı / 7777777777777777777777777777777777777--
İlişki Ağırlığı312829263031282730272826312729312729292728283032312930292931272930303328--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.