Türkçe

12385 TELEVİZYON VE SİNEMA - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ5055354000034400000000003831.67
2 DÖNEM PROJESİ DERSİ0055000000040055555400004335.83
3 TELEVİZYON ATÖLYESİ4544443345335544444444449680.00
4 SİNEMA ATÖLYESİ4444444444223444343434448873.33
İlişkili Ders Sayısı / 4324433322224333333332222--
İlişki Ağırlığı139181811131178951212131313121312127888--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021222324T%
1 TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ00000000000000000000000000.00
2 KENT KÜLTÜRÜ VE İLETİŞİM00000000000000000000000000.00
3 MEDYA EKONOMİSİ VE POLİTİĞİ55555555555555550440044410083.33
4 YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK00000000000000000000000000.00
5 MEDYA VE TOPLUMSAL HAREKETLER00000000000000000000000000.00
6 SİNEMASAL ANLATI 00000000000000000000000000.00
7 TV HABERCİLİĞİNİN GELECEĞİ 03001110000000000000000286.67
8 TV FORMAT PROGRAMCILIĞI 00000000000000000000000000.00
9 TASARIM ATÖLYESİ 00000000000000000000000000.00
10 AVRUPA TV POLİTİKALARI 00000000000000000000000000.00
11 TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ VE BELGESEL UYGULAMALARI00000000000000000000000000.00
12 TÜRK SİNEMASINDA AUTEUR YÖNETMENLER 5300323000005533555404405949.17
13 TASARIM ATÖLYESİ 00000000000000000000000000.00
14 MEDYA VE KİMLİK00000000000000000000000000.00
15 GÖRÜNTÜ TASARIM ATÖLYESİ0055110403443455000001155142.50
16 POPÜLER KÜLTÜR VE SİNEMA2055554000002400000000003226.67
17 KÜLTÜR SANAT OKUMALARI 2055543000000011000100012823.33
18 TELEVİZYON VE SİNEMA UYGULAMALARI00000000000000000000000000.00
19 YENİ MEDYADA ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR00000000000000000000000000.00
20 YENİ MEDYA VE FİLM ÇALIŞMALARI00000000000000000000000000.00
21 KÜRESELLEŞME VE DİJİTAL EMEK00000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 21434466521222444412220334--
İlişki Ağırlığı141120202018169589915181414599509912--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.