12030 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
T
%
1
YÖNETİM VE İŞLETME POLİTİKALARI
5
5
5
5
5
4
5
5
4
5
5
5
4
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
4
5
5
5
4
5
5
5
146
94.19
2
KÜRESELLEŞME VE STRATEJİK YÖNETİM
5
3
3
3
4
4
4
0
3
5
4
5
5
3
4
3
5
5
5
4
5
4
4
5
4
5
5
5
4
3
5
126
81.29
3
DÖNEM PROJESİ DERSİ
5
4
4
5
5
4
5
5
5
4
5
4
4
5
4
5
4
5
5
4
4
4
4
5
4
5
4
4
3
4
5
137
88.39
4
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
5
5
126
81.29
İlişkili Ders Sayısı / 4
4
4
4
4
4
4
4
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
-
-
İlişki Ağırlığı
19
16
16
17
18
16
18
14
16
18
18
18
17
17
17
17
18
18
18
16
17
17
17
18
17
19
18
17
16
17
20
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
T
%
1
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMASI
4
3
4
3
5
4
4
3
4
3
2
5
3
5
4
5
4
3
4
3
3
2
3
5
4
3
0
3
4
4
3
109
70.32
2
MARKA YÖNETİMİ
5
5
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
147
94.84
3
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE DEĞİŞİM YÖNETİMİ
5
4
4
4
5
4
4
4
4
4
4
4
5
4
5
4
4
5
5
4
5
4
4
4
5
5
5
5
4
4
5
136
87.74
4
LİDERLİK VE MOTİVASYON KURAMLARI
4
4
3
4
5
4
4
5
4
3
4
5
3
3
4
3
4
5
4
4
4
3
4
4
5
5
5
4
3
2
4
122
78.71
5
KRİZ YÖNETİMİ
4
5
3
4
5
3
4
5
4
5
4
5
4
3
4
3
3
5
5
3
4
2
4
4
5
5
5
4
2
2
5
123
79.35
6
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
155
100.00
7
PAZARLAMA YÖNTEMLERİ
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
4
4
4
4
4
5
5
142
91.61
8
İLETİŞİM REKLAM VE SATIŞ YÖNETİMİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
9
PERFORMANS VE KARİYER YÖNETİMİ
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
4
4
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
151
97.42
10
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE GÜNCEL GELİŞMELER
5
5
5
5
5
4
5
5
3
5
5
5
4
2
5
4
4
5
5
4
5
3
4
4
5
5
4
4
4
4
5
137
88.39
11
İŞ DEĞERLEME VE ÜCRET SİSTEMLERİ
5
5
5
4
5
5
5
5
5
4
5
5
5
3
5
5
5
5
5
5
5
4
5
5
5
4
5
5
5
5
5
149
96.13
12
ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ
5
4
4
5
4
5
5
5
4
4
5
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
4
3
5
5
5
5
5
5
5
5
144
92.90
13
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU
5
4
4
5
5
4
4
5
4
4
5
4
4
2
5
5
5
5
4
5
5
4
4
5
5
5
5
5
5
5
5
141
90.97
14
KALİTE ODAKLI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
5
5
4
5
5
4
5
5
4
5
5
5
4
4
5
5
4
4
5
5
4
4
4
5
5
5
5
4
5
4
4
142
91.61
15
MARKA YÖNETİMİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
16
İŞLETME VE EKONOMİ ALANINDA GÜNCEL GELİŞMELER
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
17
KARİYER YÖNETİMİ VE ŞİRKET UYGULAMALARI
5
4
4
5
4
4
5
5
4
5
5
5
4
3
5
4
5
5
4
5
4
4
5
4
4
5
4
5
4
5
5
139
89.68
İlişkili Ders Sayısı / 17
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
14
13
14
14
14
14
-
-
İlişki Ağırlığı
67
63
60
63
67
59
64
67
59
61
63
66
59
51
66
62
62
67
66
63
64
53
60
65
66
65
61
62
60
60
66
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.