Türkçe

02020 İNGİLİZ DİLİ ve EDEBİYATI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Amaç
1Akademik dünyada ve iş hayatında başarılı olmak için gereken eleştirel okuma, yazma ve düşünme yeteneklerini kazanmış,
2Çağdaş eleştirel ve disiplinlerarası bir yaklaşımla edebiyat, dil, sanat, tarih ve kültür alanlarında bilgi sahibi,
3İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Amerikan Edebiyatı konuları üzerinde akademik düzeyde uygun analiz ve modelleme yöntemleri kullanarak araştırma ve rapor hazırlama becerisine sahip bireyler yetiştirmektir.
Hedef
1Öğrencilerin İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Amerikan Edebiyatı alanlarındaki bilgilerini çağdaş eleştirel ve kuramsal bir yaklaşımla geliştirmek,
2Öğrencilere disiplinlerarası bir bakış açısı kazandırmak, etkileşimi yükselterek alanda edindikleri eleştirel okuma yazma ve düşünme becerilerini güçlendirmek,
3Öğrencilerin gelişimini sosyal bilimlerin farklı alanlarından bilgilerle destekleyerek topluma yararlı olabilecek donanımlı, etik bireyler yetiştirmektir.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.