Türkçe

06030 İŞLETME -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 MİKROEKONOMİYE GİRİŞ-I4480.00
4 MAKROEKONOMİYE GİRİŞ-II1120.00
5 YÖNETİM EKONOMİSİ2240.00
6 GİRİŞİMCİLİK3360.00
7 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI4480.00
8 İŞLETME HUKUKU3360.00
9 İNGİLİZCE-I000.00
10 İNGİLİZCE-II000.00
11 İŞLETMEYE GİRİŞ55100.00
12 ÖRGÜT TEORİSİ3360.00
13 PAZARLAMA İLKELERİ4480.00
14 İŞLETME İLETİŞİMİ4480.00
15 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ55100.00
16 PAZARLAMA YÖNETİMİ3360.00
17 İŞLEMLER YÖNETİMİ4480.00
18 İŞLETME FİNANSMANI-I3360.00
19 İŞLETME FİNANSMANI-II3360.00
20 ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ3360.00
21 YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI2240.00
22 FİNANSAL YÖNETİM4480.00
23 FİNANSAL KURUMLAR VE PİYASALAR2240.00
24 İŞLETMECİLER İÇİN UYGULAMA ATÖLYESİ-I3360.00
25 TÜKETİCİ DAVRANIŞI3360.00
26 STRATEJİK YÖNETİM3360.00
27 İŞLETMECİLER İÇİN UYGULAMA ATÖLYESİ-II3360.00
28 İSTATİSTİK-I2240.00
29 İSTATİSTİK-II3360.00
30 MATEMATİK1120.00
31 İŞLETME MATEMATİĞİ2240.00
32 FİNANSAL MUHASEBE-I3360.00
33 FİNANSAL MUHASEBE-II3360.00
34 YÖNETİM VE MALİYET MUHASEBESİ3360.00
35 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK4480.00
36 TÜRK DİLİ-I1120.00
37 TÜRK DİLİ-II1120.00
38 YERİNDE UYGULAMA-I3360.00
39 YERİNDE UYGULAMA-II3360.00
40 YERİNDE UYGULAMA-III3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 4038--
İlişki Ağırlığı108--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 PROJE YÖNETİMİ4480.00
2 ULUSLARARASI LOJİSTİK3360.00
3 YÖNETİM VE ORGANİZASYON55100.00
4 KURUMSAL YÖNETİM 4480.00
5 YARATICILIK VE İNOVASYON000.00
6 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI3360.00
7 LİDERLİK3360.00
8 MÜZAKERE 000.00
9 MARKA YÖNETİMİ3360.00
10 BANKA YÖNETİMİ4480.00
11 İŞ PLANI4480.00
12 ULUSLARARASI FİNANSMAN3360.00
13 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ4480.00
14 PAZARLAMA İLETİŞİMİ4480.00
15 SATIŞ YÖNETİMİ3360.00
16 HİZMET PAZARLAMA3360.00
17 YATIRIM PROJELERİ HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 1715--
İlişki Ağırlığı53--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 TÜRK VERGİ SİSTEMİ000.00
2 MAKROEKONOMİK VE FİNANSAL GÖSTERGELER000.00
3 PİYASA EKONOMİSİ4480.00
4 TÜRKİYE EKONOMİSİ2240.00
5 KAPİTALİZM VE KALKINMA3360.00
6 MALİYE POLİTİKASI3360.00
7 SERMAYE PİYASALARI VE LİSANSLAMA -I55100.00
8 SERMAYE PİYASALARI VE LİSANSLAMA -II1120.00
9 VERGİLENDİRME VE MUHASEBE UYGULAMALARI4480.00
10 BANKA İŞLEMLERİ VE MUHASEBESİ4480.00
11 ENFORMASYON YÖNETİMİ VE ULUSLARARASI STANDARTLAR4480.00
12 DEĞİŞEN EKONOMİK YAPILAR VE KÜRESEL EĞİLİMLER 4480.00
13 STRATEJİK İŞ PLANI VE UYGULAMASI4480.00
14 TÜRKİYE YÖNETİM SİSTEMİ2240.00
İlişkili Ders Sayısı / 1412--
İlişki Ağırlığı40--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ3360.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ1120.00
4 SİBER GÜVENLİK55100.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ4480.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR55100.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT3360.00
12 HERKES İÇİN TASARIM1120.00
13 FOTOĞRAFA GİRİŞ1120.00
14 KİŞİLERARASI İLETİŞİM4480.00
15 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
16 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
19 SOSYOLOJİ000.00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
21 DİJİTAL HABERCİLİK1120.00
İlişkili Ders Sayısı / 2110--
İlişki Ağırlığı28--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.