English

80020 FOOD TECHNOLOGY -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Assist. Prof. Dr. ELİF MERVE KAHRAMAN


E-mail :

Ext. : 41805
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ELİF ÇAKIR

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. NASIM KIAN POUR

E-mail :
Ext. : 41255
CV :

Research Assist. NAGİHAN KALINTAŞ ÇAĞLAR

E-mail :
Ext. : 41806
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Ext. : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Ext. : 20705
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Ext. : 22701
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Ext. : 68003
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Ext. : 26211
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ EFE İRALI

E-mail :
Ext. : 68528
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SELİN SÜAR

E-mail :
Ext. : 68542
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SERTAÇ KAYA

E-mail :
Ext. : 25105
CV :

Assist. Prof. Dr. BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Ext. : 20410
CV :

Assist. Prof. Dr. EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Ext. : 68715
CV :

Assist. Prof. Dr. ESRA EMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Ext. : 25110
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Ext. : 68401
CV :

Assist. Prof. Dr. OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER

E-mail :
Ext. : 41507
CV :

Assist. Prof. Dr. ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Ext. : 42651
CV :

Instructor (Ph.D.) MEHMET HARUN SONGÜN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Ext. : 26304
CV :

Instructor GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ÖZLEM BERKİT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Ext. : 42203
CV :

Instructor UĞUR DERYA

E-mail :
Ext. : 42155
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.