English

01030 COMPUTER and INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES EDUCATION -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. İSMAİL İPEK


E-mail :

Ext. : 26307
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :
Prof. Dr. İSMAİL İPEK


E-mail :

Ext. : 26307
CV :

Research Assist. ZEYNEP TÜRK

E-mail :
Ext. : 68408
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. BELKIS GÜRSOY

E-mail :
Ext. : 26604
CV :

Prof. Dr. HALİS AYHAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Ext. : 26307
CV :

Prof. Dr. MEHMET ÇİVİ

E-mail :
Ext. : 26601
CV :

Prof. Dr. MEHMET CİHAD AYAR

E-mail :
Ext. : 26510
CV :

Prof. Dr. ÖMER ÖZYILMAZ

E-mail :
Ext. : 20005
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALİ YİĞİT KUTLUCA

E-mail :
Ext. : 26507
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) DENİZ SARIBAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) FATMA FULYA TEPE

E-mail :
Ext. : 26203
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ÖMER FARUK TAVŞANLI

E-mail :
Ext. : 26002
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SOMAYYEH SOYSAL

E-mail :
Ext. : 26508
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) YILMAZ SOYSAL

E-mail :
Ext. : 26509
CV :

Assist. Prof. Dr. ABDURRAHMAN KENDİRCİ

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AYSEL ATEŞ

E-mail :
Ext. : 26512
CV :

Assist. Prof. Dr. CEM KİRAZOĞLU

E-mail :
Ext. : 26205
CV :

Assist. Prof. Dr. ÇİÇEK DİLEK BAKANAY

E-mail :
Ext. : 26504
CV :

Assist. Prof. Dr. DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Ext. : 20502
CV :

Assist. Prof. Dr. DİLEK ÖZALP

E-mail :
Ext. : 26513
CV :

Assist. Prof. Dr. DUYGU DİNÇER

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. ESRA ULUBEY

E-mail :
Ext. : 26302
CV :

Assist. Prof. Dr. GÜLTEN CACA

E-mail :
Ext. : 41511
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Ext. : 22206
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET ARİF BOZAN

E-mail :
Ext. : 12944
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. MİNE AKKAYNAK

E-mail :
Ext. : 26804
CV :

Assist. Prof. Dr. MURAT BALCI

E-mail :
Ext. : 26403
CV :

Assist. Prof. Dr. SİNEM BAŞ ADER

E-mail :
Ext. : 26802
CV :

Assist. Prof. Dr. TÜLAY ÖZDEN

E-mail :
Ext. : 26805
CV :

Instructor CEMRE ÇELİK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Ext. : 26304
CV :

Instructor DİLEK ÖZYÜREK

E-mail :
Ext. : 26210
CV :

Instructor NİHAL AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Ext. : 42203
CV :

Instructor ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.