English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-Journalism (Without Thesis)

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-Journalism (Without Thesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
GZC501MEDYA VE ETİK DEĞERLER
MEDYA VE ETİK DEĞERLER
Z303.06.03Etik ve ahlak kavramı, tarihsel süreçte medya etiği, gazetecilikte etiğin yeri, medyanın sorumlulukları, uluslararası örnek olaylarla basındaki etik uygulamalar, özdenetim çalışmaları yapan oluşumlar, etik sorunlara yönelik öneriler
ILF501İLETİŞİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
RESEARCH METHODS IN COMMUNICATION SCIENCES
Z303.06.03
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
GZC502İHTİSAS GAZETECİLİĞİ
SPECİALİZED JOURNALİSM
Z303.06.03Gazetecilik mesleğinin ortaya çıkışı ve uzmanlık alanları ihtiyacının doğuşunun nedenleri, teknoloji kullanımı ve gelişmesiyle uzmanlık alanlarının gelişmesi, gazetecilikteki uzmanlık alanlarının özellikleri ve başarılı gazetecilik uygulamalarından örnekler
SBE507DÖNEM PROJESİ DERSİ
TERM PROJECT COURSE
Z000.03.00Proje konusunun, amacının, öneminin, kapsamının sınırlıklarının, yönteminin, içindekiler kısmının, lieratür taramasının yapıldığı çalışmaları içermektedir. Bununla birlikte çalışmanın proje yazım esaslarına göre hazırlanıp bitirilmesini kapsamaktadır.It includes studies where the subject, purpose, importance, scope, limitations, method, contents of the project subject, literature review is done. However, it includes the preparation and completion of the study according to the project writing principles.
GZC503DİJİTAL GAZETECİLİK
DİJİTAL GAZETECİLİK
S303.06.03
GZC504MEDYA VE GÜVENLİK
MEDİA AND SECURİTY
S303.06.03
GZC505SOSYAL MEDYA VE VATANDAŞ GAZETECİLİĞİ
SOSYAL MEDYA VE VATANDAŞ GAZETECİLİĞİ
S303.06.03Sosyal medyanın doğuşu ve etki alanlarıyla başlayan ders içeriği, enformasyonun takibinde günümüzde ilk sıraya yerleşmiş olan yeni medya araçlarının etkisiyle doğan vatandaş gazeteciliğini ele almaktadır.
GZC506ETKİLEŞİMLİ HABERCİLİK VE YENİ MEDYA
INTERACTİVE JOURNALİSM AND NEW MEDİA
S303.06.03
GZC507KADIN ARAŞTIRMALARI
KADIN ARAŞTIRMALARI
S303.06.03
GZC508MEDYADA GÜNCEL SORUNLAR
CURRENT ISSUES İN MEDİA
S303.06.03
GZC509BİLİM OKURYAZARLIĞI
BİLİM OKURYAZARLIĞI
S303.06.03
GZC510ÇOCUK HAKLARI VE GAZETECİLİK
CHİLDREN’S RİGHTS AND JOURNALİSM
S303.06.03
GZC511TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ
TELEVİZYON GAZETECİLİĞİ
S303.06.03
GZC512İNSAN HAKLARI VE İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ
HUMAN RİGHTS AND FREEDOM OF SPEECH
S303.06.03
GZC513EKONOMİ POLİTİK YAKLAŞIM VE MEDYA
EKONOMİ POLİTİK YAKLAŞIM VE MEDYA
S303.06.03
GZC514KÜRESELLEŞME, KÜLTÜR VE KİMLİK
GLOBALİZATİON, CULTURE AND IDENTİTY
S303.06.03
GZC515MEDYA VE TOPLUM
MEDYA VE TOPLUM
S303.06.03Medyanın toplum üzerindeki etkilerini sosyolojik, ekonomik etkilerini niceler.
GZC516DİJİTAL OKURYAZARLIK
DİGİTAL LİTERACY
S303.06.03
GZC517HABER EDİTÖRLÜĞÜ
HABER EDİTÖRLÜĞÜ
S303.03.03
GZC520DERGİ YAYINCILIĞI
MAGAZİNE PUBLİSHİNG
S303.03.03
HLK516KAMUOYU VE SİYASAL KAMPANYALAR
PUBLIC OPINION AND POLITICAL CAMPAIGNS
S303.06.03
HLK525İLETİŞİM HUKUKU VE SORUNLARI
COMMUNICATION LAW AND ITS PROBLEMS
S303.06.03
HLK532POSTMODERNİZM VE TOPLUMSAL YAKLAŞIMLAR
POSTMODERNİSM AND SOCİAL APPROACHES
S303.06.03
ILF502YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK
NEW MEDİA AND JOURNALİSM
S303.03.03
ILF503MEDYA VE TOPLUMSAL HAREKETLER
MEDYA VE TOPLUMSAL HAREKETLER
S303.03.03
PSI573POLİTİK PSİKOLOJİ
POLITICAL PSYCHOLOGY
S303.06.03
YMI512YENİ MEDYADA ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR
CRITICAL APPROACHES IN THE NEW MEDIA
S303.06.03
YMI527SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE YÖNETİMİ
CONTENT PRODUCTION AND MANAGEMENT IN SOCIAL MEDIA
S303.06.03
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.