English

05130 INDUSTRIAL PRODUCT DESIGN -
LEVEL: Bachelor's Degree, TYYÇ: Level 6, EQF-LLL: Level 6, QF-EHEA: First Cycle

DEPARTMENT (PROGRAMME) ACADEMIC STAFF
Head of Department :
Prof. Dr. ZÜLKÜF GÜNELİ


E-mail :

Ext. : 27206
CV :

ECTS & ERASMUS Coordinator :


E-mail :

Ext. :
CV :

Assist. Prof. Dr. AHMET ŞADİ ARDATÜRK

E-mail :
Ext. : 27406
CV :

Assist. Prof. Dr. SÜLEYMAN BALYEMEZ

E-mail :
Ext. : 30003
CV :

Research Assist. AYŞE KURTİPEK

E-mail :
Ext. : 27106
CV :

DEPARTMENT (PROGRAMME) TEACHING STAFF

Prof. Dr. GAZANFER DOĞU

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. KAZİM YETİŞ

E-mail :
Ext. : 20503
CV :

Prof. Dr. ORHAN GÖLBAŞI

E-mail :
Ext. : 26204
CV :

Prof. Dr. ORHAN KURAL

E-mail :
Ext. :
CV :

Prof. Dr. TURHAN NEJAT ARAL

E-mail :
Ext. : 22802
CV :

Prof. Dr. ZÜLKÜF GÜNELİ

E-mail :
Ext. : 27206
CV :

Prof. SEFA ÇELİKSAP

E-mail :
Ext. : 21301
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) ALEV ERARSLAN GÖÇER

E-mail :
Ext. : 27102
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Ext. : 27302
CV :

Assoc. Prof. (Ph.D.) SEPANTA NAİMİ

E-mail :
Ext. : 22808
CV :

Assist. Prof. Dr. AHMET ŞADİ ARDATÜRK

E-mail :
Ext. : 27406
CV :

Assist. Prof. Dr. BEYHAN HİLAL YASLIDAĞ

E-mail :
Ext. : 24402
CV :

Assist. Prof. Dr. ETEM LEVENT

E-mail :
Ext. : 26207
CV :

Assist. Prof. Dr. FARİS KOCAMAN

E-mail :
Ext. : 40005
CV :

Assist. Prof. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Ext. : 20002
CV :

Assist. Prof. Dr. NECMİYE TÜLİN İRGE

E-mail :
Ext. : 24306
CV :

Assist. Prof. Dr. NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Ext. : 42952
CV :

Assist. Prof. Dr. RAMAZAN KURTOĞLU

E-mail :
Ext. : 24601
CV :

Assist. Prof. Dr. UMUR BEDİR

E-mail :
Ext. : 25405
CV :

Assist. Prof. Dr. ZEYNEP FERİDE OLCAY

E-mail :
Ext. : 40103
CV :

Instructor (Ph.D.) CEYLAN PINAR GENÇ

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor AYŞE DEMİR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURAK ÖZÇAKMAK

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor BURCU ERDAĞ

E-mail :
Ext. : 40717
CV :

Instructor BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor FERHAT AKTEMUR

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor MURAT AYDIN

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor ONUR KARATAŞ

E-mail :
Ext. : 43553
CV :

Instructor ORHAN TANAKINCI

E-mail :
Ext. : 25404
CV :

Instructor ÖZLEM BERKİT

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SENEM MBU HENE

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SEVİNÇ SATIROĞLU

E-mail :
Ext. :
CV :

Instructor SİBEL YILMAZ

E-mail :
Ext. : 41554
CV :

Instructor ÜMİT ATİLLA

E-mail :
Ext. :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.