English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-PROTECTIVE TOOTH TREATMENT (WithOutThesis)

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-PROTECTIVE TOOTH TREATMENT (WithOutThesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PDT501SABİT PROTEZLER-I
FIXED DENTURES-I
Z143.08.05
PDT503HAREKETLİ BÖLÜMLÜ PROTEZLER
REMOVABLE PARTIAL DENTURES
Z101.02.01
PDT505İMPLANT PROTEZLER VE GÜNCEL PORSELEN SİSTEMLERİ
IMPLANT PROSTHODONTICS AND ACTUAL CERAMIC SYSTEMS
Z143.010.05
PDT507DİŞ HEKİMLİĞİNDE METALLER VE MADDELER BİLGİSİ
METALS AND MATERIAL SCIENCE IN DENTISTRY
Z101.05.01
PDT509SABİT PROTEZLERDE ESTETİK VE RENK
ASTHETIC AND COLOR IN FIXED PROSTHETIC DENTISTRY
S122.05.03
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PDT502SABİT PROTEZLER II
FIXED PROSTHODONTICS
Z143.06.05
PDT504TAM PROTEZLER
TOTAL PROSTHESES
Z101.02.01
PDT506ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
RESEARCH METHODS
Z122.04.03İlgili alanda araştırma ve makalelerin incelenmesi ve tartışılması ile sunum hazırlama kabiliyetinin kazandırılması.
SAG505DÖNEM PROJESİ
TERM PROJECT
Z000.030.00Dönem projesi çalışması aşağıdaki maddeleri içeren öğrenme sürecidir: (1) ilgilenilen konunun tanımlanması ve konuya alışma şeklinde nitelenebilecek inceleme aşaması, data toplama ve işleme ve tez konusunun haklı çıkarılması. Bu süreç, amacı, sınırlılıkları tanımlamayı, çözülecek problem(ler)i ya da elde edilmesi beklenen gelişme(ler)i içerir. (2) öğrencinin toplanan bilginin neyi gösterdiğini ve tezin genel amaçları doğrultusunda bu bilginin neyle ilgili olduğunu dikkate aldığı planlama aşaması. Bu aşama, yapılan literatür taraması sonucunda tez konusuyla ilgili olduğu görülen teorik çerçevenin sunumunu, data toplama ve teoriyi tezin konusuyla bağlantılı hale getirmeye yönelik prosedürleri ve tezin düzgün gelişmesi ve uygulanması için kullanılacak yöntem ve teknikleri içerir. (3) tezi geliştirme işlemlerinin plan ve gelişme süreçlerinin değerlendirilip gözetilmesinin de dikkate alınarak sürdürüldüğü uygulama aşaması, (4) düşünme ve sonuç çıkarmayı içeren değerlendirme aşaması, (5) tezin yazıldığı, düzeltildiği, sunulduğu ve savunulduğu yayın aşaması.
PDT508İMPLANT ÜSTÜ PROTEZLER
IMPLANT SUPPORTED PROSTHODONTICS
S101.02.01
PDT510LAMİNE (VENEER)
 LAMINATE VENEER
S143.06.05
PDT512DİJİTAL DİŞ HEKİMLİĞİ
DIGITAL DENTISTRY
S143.03.05
SINIF: 2 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
SAG545DÖNEM PROJESİ
TERM PROJECT
Z000.010.00Proje geliştirilmesi ve döngüsünün öğretilmesi, öğrencinin tespit ettiği bir konuda bilimsel kurallara uygun bir metin hazırlaması için gerekli ön bilgilerin verilmesi ve dönem projesi yazım sürecinde öğrencinin yönlendirilmesidir.
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.